marți, 1 februarie 2011

Concert d'Anajuarez


Concert d’Anajuarez

Apropie-te mac ul meu…
Demult uitasem cum se desprinde răsăritul dimineții cu tine.
La marginea mării,
Pe plaja din Santa Monica,
acolo valurile vorbesc despre noi.

s-au scufundat doua flori în mare
când cometele fredonau concertul d’Anajuarez
străbătând un spațiu pentru a se zări

Spală-mi chipul cu apă azurie
Îmbracă-mă cu petalele tale rosii
Rotește-ți trupul după coapsele mele
Cardamonul ce îl simțim
Este al sărutului plin.

Noaptea călătoresc cu tine,
Într-o nemărginită viață oceanică
Doar noi naștem corali și văpăile…
Construind scara unei credințe artistice,
Vreau să pășim de mână în zori
Să fie marea supremul strigăt al orchestrei
Vreau să fim un concert
Si să-mi dai un dar de iubire .

Valurile i-a readus la mal
dimineața când soarele le-a schițat gesturile pe nisip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu