duminică, 10 aprilie 2011

Oh


A venit primvara si mirosul zarzarilor infloriti intra usor pe fereastra de la balcon...
e atat de viu mirosul,
e abia zece dimineata si o noua zi imi zambeste.
E duminica, ce frumos suna: domenica in italiana....
am gatit mar copt cu scortiosra la cuptor,
mirosul de scortisoara calda imi aminteste de caldura familiei,
umple golul din camera cu armonia unei atingeri a unei maini,
ca si gand nu as mai fi singura ...cu teama
mi-e teama ca un fior al vantului ar patrunde acum aici
si ar rupe linistea, ordinea...mi-ar strica curatenia lucrurilor in casa.
ar gusta dintr-un mar, si ar ramane 5 doar.
ca ar avea chip si mi-ar zambi
mi-ar pune o mana pe umeri si mi-ar grai
nu ai de ce sa te temi
caci sunt aerul de care focul din tine
arde sa curga prin el...


"Oh" intotdeauna spunem ceea ce vrem
dar ne razgandim la jumatatea drumului
ne limitam caci ne este teama...teama ca cel
care vine si gusta din marul gatit ar
putea sa mai vina inca odata intr-o domenica di aprile
si ar fi un inceput....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu