joi, 21 iulie 2011

Te rog, Doamne nu opri ploaia


am asteptat ploaia pentru a-mi aminti cat de minunata este viata, pentru a primi semnul de multumire, a simti odata cum golul imi este umplut de lacrimile cerului- zambete venite din rai pe pamant pentru cei care au nevoie de atingeri. la orele 2 ale diminetii priveam proptita de tocul usii de la balcon, stropii de ploaie...cum umezesc trunchiul castanului, cum sting dorintele pamantului si cum aprind cea mai pura muzica din univers, muzica cerului, a noptii si a aerului. Ma gandeam cum ploaia imi umple inima de fericire, si la cum ar fi daca ploaia ar fi fost tot ceea ce mi-as fi dorit in viata, as fi fost mult mai fericita...insa de-ar putea ea, ploaia sa stearga din inima persoane care mi-au furat iubirea, increderea, iar din minte resentimente, cuvinte urate, amintiri dureroase, ce simplu ar fi totul. Daca as inceta sa privesc trecutul, daca as trai cu mai multa dragoste prezentul, daca notiunea de viitor as pune-o mai departe...ploaia ar fi totul pentru mine la aceea ora si nu as mai simti dorul de altceva. Am nevoie de o saptamana de ploaie ca sa pot umple fisurile si sa creez zambete acolo unde suspinele tac.
Te rog, Doamne nu opri ploaia caci imi purifica arsitele din mine, din noi toti cei carora noaptea le este greu sa mai adoarma, care au ganduri pentru ziua de maine, care nu mai au pe cine sa mai tina in brate si cine sa-i mai asculte, care au fost inchisi ani buni in infern si acum vor cu ardoare raiul din memorii scrise, desi stiu ca istoriile frumoase sunt testamente ale trecutului de acum cateva secole,

Te rog, Doamne nu opri ploaia din noaptea acesta, lasa-ma sa simt ca e totul pana cand ma ia somnul, pana cand ma cuprinde cu totul si gandurile negre dispar, pana cand simt ca ma iubesc fantasmele...

Te rog, Doamne nu opri ploaia ce mi-a zambit in noaptea acesta, e cel mai real lucru din viata mea, ploaia imi face din nou inima sa vibreze, sa lupte, sa calatoreasca pana la capatul celalat al pamantului pentru ceea ce-si doreste...
Alerg prin ploaie si las totul in urma...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu