miercuri, 16 noiembrie 2011

Sanctus



Sanctus
Simon Toyne

"Intr-o vreme am vrut sa fiu actor, pana mi-am luat licenta in literatura engleza si teatru la Goldsmiths College din Londra si mi-am dat seama ca nu era, de fapt, chiar ceea ce-mi doream. Actorii spun povestile altora.
Eu voiam sa spun propriile mele povesti."


Nimic nu este mai "intrigant"decat necunoscutul , adevarul despre credinta in Dumnezeu si oamenii ce-i slujesc pe pamant...

Ce se intampla cand o parte dintr-o profetie se implineste? Avem nevoie de vreun "sacrificiu" pentru a ajunge sa intelegem ca pe pamant : "Omul este un zeu in ruina"(Ralph Waldo Emerson)?

Nu vreau sa dezvalui nicio parte din Sanctus. Este o carte ce te cucereste prin originalitatea stilului, actiune, detalii si personaje "atent" conturate de narator.






P.S Abia astept urmatoarele parti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu