luni, 5 decembrie 2011

pamant rosu


De cate ori voi privi apusul
Cu gandul pana la tine sa-ti simt suflul
Si nu te voi mai gasi acolo, Iubire
Tot de atatea ori voi zbura cu pasi nemasurati pana in adancuri

De-ai stii cat de dor mi-e de tine, Iubire
Sa scriu versuri si sa aud cand te respir
vioara si pianul,
iar intr-un colt sa admir un balerin ...

De-ai stii de cate ori mi-ai stins lacrimile, Iubire
cu alte tale sperante inflacarate si inmiresmate pe care mi le cereneai peste pleoape in soapte,

De ce nu-mi vii?
Iubire, de ce fugi de mine?
Oare eu te alung,
oare nu am niciun drept de viata asupra ta?
si poti exista doar prin mine,
si nu in afara mea?
Cand te-am pierdut?
Cand nu te-am mai iubit?


printre degete mi se scurge tot pamantul rosu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu