vineri, 13 iulie 2012

Ceasurile...

Ia-mi inima Doamne, poate odata cu ea ii afunzi si suspinele
Mangaie-mi trupul plin de cicatrici cu Lumina Ta, untdelemnul tristetilor mele
Tine-ma de mana sa urc cu Tine scara ce ma va calauzi spre cer
Daruieste-mi un minut de viata pentru a valsa pe acest pamant cu talazul radios ce m-a iubit cu toate aripile mele,
Intoarce ceasurile fintei mele si renaste-ma !






Cu cat iti este mai ardent dorul, cu atat poti calatori sau schimba ceasurile si ajunge exact in momentul pe care l-ai crezut pierdut sau langa persoana pe care sperai ca o mai poti revedea. Suntem vesnic calatori intre cele trei timpuri ale vietii noastre: trecut, prezent si viitor. Conditia noastra spre deosebire de cele trei este precara, noi vom muri, timpurile noastre vor ramane pentru o eternitate. Alte vieti vor avea posibilitatea de-a le descoperi intr-o alta camera existentiala a fiintei lor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu