duminică, 6 ianuarie 2013

Lacul fulgilor de nea

si m-am jucat, cu sufletul de-as uita
de toate
si as inceta sa te mai caut cu dorul, pe unde nici eu si nici tu nu stim a fii că există.

As smulge timpului secunda după fuga ta,
să-ţi pot privi ochii de nalbe mistere spumegând
să-mi povesteşti de tine,
cate stele ar răsari pe mine după ce am valsa
doar valsa...
nu am atinge cuvintele, le-ar mistui fiorurile tinereţilor noastre
nimf năpastic, cerurile sunt aprinse
cultiv albastrele pe zăpada pentru semantice pasiuni nesupuse partiturii lui Tchaikovsky-Lake in the Moonlight
nici acum, alearga ca o faptură pierdută în noapte, inima să-i descătuşezi scriitura şi viaţa.


se aştern lin departe fulgi de nea
si odata cu ei, eu nu pot desface în magice versuri, ritmul dorului de tine.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu