sâmbătă, 21 februarie 2015

Anima a piedi nudi

 Anima a piedi nudi ( Suflet desculț)


emoția din inima chitarei pe care o ții strâns în brațe, de luni seara până duminică dimineață, curge peste trupul meu vișiniu
surâsul tău cu strungăreață desenează ca două ursitori,
un curcubeu de șoapte pe buzele mele;
iar ochii mei acum, au susure aurii și violeți
căci râu s-au prefăcut întâlnind privirea alor tăi,
doi, pasionali, fragili  și negri copii.

 spune-mi de ce când închid ochii, doar pe tine te văd?


eu, doar contemplez ceea ce văd și aud, mai departe de fizica ființei tale
așa mă hrănesc eu,
din praful dorurilor ce-ți încarcă sprânceana stângă,
din timiditatea degetelor tale când nu-și mai găsesc timbrul,
din libertatea sufletului tău pur-sânge-român,
ce aleargă desculț în poiana cu iarbă proaspătă, lavandă și migdali abia înfloriți
nu există gramatică pentru simțămintele sufletului și eternitatea acestora nella  storia del tempo.
îți mulțumesc, puiule de om,  ție, 
 unicul gînd romanțat din sălășluința diminețiilor mele.






Photo source: www.magazintablouri.ro




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu